2009. július 1., szerda

Crosskovácsi maraton - 2009.06.13




Bár az előzetes tervekben nem szerepelt, azért gondoltam jó lesz megnézni, fejlődtem-e valamit a maraton versenyeken.

Tomival és Andrissal vágtunk neki a Zeg-Bp bemelegítő maratonnak péntek este, ugyanis itthon szokatlan módon szombaton volt a verseny. Időben sikerült este lefeküdni és reggel felkelni is. Meg nevezni és bemelegíteni is. Gondoltam is, hogy biztos lesz valami gubanc. Nem lett. Az elején próbáltam nem bekezdeni. Pulzust is figyeltem, de inkább érzésre mentem. Mentek el szépen az emberkék a felvezető körön már a középtávról is. Nem baj, gondoltam, majd úgyis megfogom akinél erősebb vagyok. Az elején nem igazán akartak forogni a lábaim, de azért nem esett annyira rosszul. Úgy másfél óra után kezdtem bemelegedni igazán. Telkin kaptam a frissítőm - köszi Barna, sokat számított. Itt még láttam Papp Dénest, aki ss-sel nyomta. Az emelkedőn aztán úgy távolodott, hogy ihaj. Gondoltam, azért utol kéne érni a végére. Nem sikerült, 3p-et rám vert. Nem semmi teljesítmény. Gratula! Innen aztán folyamatosan előzgettem vissza a versenytársakat (középtávosokat is). Kezdtem érezni az erőt, de azért még tartalékoltam. Az első körről hamarabb beértem mint számítottam, jó gyors volt a pálya. Újabb frissítő, aztán irány a második körre. Itt mentem, amit bírtam. Legalább ugyanolyan tempóban sikerült abszolválni az összes emelkedőt mint az első körben. Nagyon jó érzés volt, folyamatosan szedtem le a befáradt sporttársakat. A lejtőkön most már jobban tudtam engedni, hisz az első körből ismertem már a pályát. Sokat számított volna egy pályabejárás az első körön. A végén utolértem Vock Balázst, de lesprintelt. A lábaim már nem bírtak volna többet, a végén görcshatáron voltam igencsak. (Nem szabad többet a kocsiban felejtenem a csoda ásványianyag tablettákat :)). Sokadik lettem szokás szerint, de az időmmel meg vagyok elégedve, főleg a köridős eredménylistát elnézve.



A többieknek összejött a jó helyezés is. Tomi 4. lett a rövidtávon, Andris 2. középen. Szép volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése