2009. július 2., csütörtök

Az első alkalom...

...hogy UST-vel defektet kaptam. Persze tüskék, kisebb vágások már eddig is voltak, de azokat a lötty megfogta. A ma reggeli edzésről hazafelé tekerve - kb. 15 percre Zeg-től - éreztem, hogy fura a bringám hátulja. Egyből tudtam. Összeszedtem valahol egy jó nagy szeget, ami kellően hosszú volt ahhoz, hogy a vége kidörzsölje belülről a gumi oldalfalát. Ezt nem tudta eltömni a lötty. Ahol a szeg bement a futófelületen, ott nem volt probléma :) Jó ideje ott pihent a tartalék latex belső a nyeregtáskámban. Utoljára még jó volt (bár volt rajta 4 folt), de ennek már kb. 2 éve. Nem is ellenőrizgettem nagyon, beraktam és kezdtem pumpálni. De nem akart felfújódni. Kiszedtem és alaposabb átvizsgálás után láttam, hogy ahol össze volt hajtva, két helyen is centis lyuk tátong rajta. Na, ezzel sem megyek haza, gondoltam. Szerencsére Szabi ki tudott értem jönni kocsival és megmentett. Köszönöm. Beszereztem egy új latex belsőt és védő csomagolásban elsüllyesztettem a nyeregtáskámba :) A külsőt (3 hetes Racing Ralph) pedig megpróbálom megragasztani. MINDENT ellenőrizni kellene időnként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése