2009. szeptember 16., szerda

Szezonvégi összegzés

Idén elég korán, augusztus végén befejeződött számomra a szezon. Azóta a tervszerűséget kerülve bringázok és futok. Bringában próbálok a technikai hiányosságaimon javítani. Ebben az edzés szempontjából lazább időszakban több idő jut olyan dolgokra, amikre szezon közben nem igazán. Most pl. rakhatom el a 2 pótkocsi fát az udvarról, mielőtt leesik a hó :) Meg elgondolkodhatok, hogy miként is sikerült az idei évem versenyzés szempontjából.
Idén is sikerült kicsit tovább erősödni, ezt főleg a hosszú versenyeken éreztem. Eredményesség szempontjából ezt a szezont mondhatom az eddigi legjobbnak, bár nem sikerült annyi versenyen indulnom mint szerettem volna. Nem lesz könnyű tovább fejlődnöm, de legalább van kihívás :)
A főbb pozitívumok és negatívumok:
+ Griffenben sikerült a célként kitűzött 120 kör: 123-at sikerült teljesíteni, ezzel a 3. helyet szereztem meg.
+ Tauplitz: 3. hely
+ A 3 "A" prioritású versenyből 2 jól sikerült.
+ A gyöngyösfalusi 10 óráson Diával megszerzett 2. hely
+ Egész normálisan ment egy XCO verseny (Zalakaros)
+ Maraton OB: egy majdnem tökéletes maraton verseny
- Salzkammergut az év mélypontja. A végül lerövidített versenyt sem sikerült teljesíteni.
- Nem sikerült a tervezett TopSix állomásokra kijutás
- Kevés maratonon tudtam indulni.

Akik nélkül nem sikerülhetett volna az idei év sem úgy ahogy sikerült:
- Család: eltűrik, hogy nem csinálok sok mindent itthon és kisegítettek már többször a nehéz helyzetekben.
- Takács András: kösz a téli edzéseket a tanácsokat meg az alkatrész-utánpótlást :)
- Csapat, csapattársak: a segítségért a versenyeken, a közös edzésekért stb.
- A zalaegerszegi Greenzone kerékpárbolt
- Az előző két pontból nem akartam kiemelni senkit, de azért kösz mindent Szabi! :)
- Lőrincz Olivér: az edzéstervezésért és a tanácsokért
- Ezúton is köszönöm a Pearl Izumi ruházatot Gál Balázsnak, akiben egy nagyon korrekt és kedves embert ismerhettem meg. Egyik nap összeszámoltam: már közel 40 PI ruhadarabom van, a cirka 20 pár zoknit nem számolva. Egyikben sem kellett csalódnom.

Az idei évben tetszett még:
- Horváth Sanyi csapattársam fejlődése. Nagyon sokat erősödött idén, ezt jó volt testközelből végig kísérni. Csak így tovább, Sanyi!
- Papp Dénes idei teljesítménye: ehhez szerintem nem kell kommentárt fűznöm. Szép volt, Dénes!

4 megjegyzés:

  1. Nincs mit Gabesz!
    Remélem jövőre még többet sikerül hozzátennem a sikereidhez! :)

    VálaszTörlés
  2. 40 PI ruhadarabod???
    Te egy állat vagy :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm kedves soraidat, gratulálok én is az idei dobogókhoz!

    Hmmm... nekem - ha jól számolom - csak 28 P.I. ruhadarabom van, a zoknikon kívül.

    Jó felkészülést!

    Dénes

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Igyekszem összekapni magam. :)
    A P.I. kollekcióba most újítottam még 3 darabot (az egyik cipő). A tiéd se semmi gyűjtemény lehet.

    VálaszTörlés