2009. szeptember 30., szerda

Endurance nap

Mivel már egy ideje nem tekertem 2 óránál többet, szombaton egy endurance ride-ot terveztem. Magányos expedíció volt, csak 1 perc erejéig lett egy társam: egy kis fekete kutya, aki egy kis ugatás és futás után úgy döntött, hogy megkóstolja a lábam. Harapásnak azért nem nevezném, inkább csak megkapott, de arra elég volt, hogy mehettem a dokihoz. A magyar egészségügy egyszerre siralmas és mulatságos labirintusában való kb. 5 órás bolyongás eredményeképp kiderült, hogy kaphatom a veszettség elleni oltást. Pontosabban az elsőt, mert hogy hat jár az esettől számított 28 napon belül. Az ügyeleten még állítólag nem találkoztak ilyennel. Örültek nekem nagyon. A tetanuszt megúsztam, mert azt pár hete kaptam a tauplitzi sérülés miatt. Így aztán nem csak a viszonylag hosszú tekerés (szűk 4 óra) jött össze, hanem az egész nap is jó hosszú lett - hát még úgy, hogy másnap mehettem szüretelni :).
És még egy fontos dolog: főleg hétvégén ne harapjon meg kutya vagy más állat, amelyiknek nem található a gazdája vagy nem hordja magánál az oltási bizonyítványát, mert akkor bizony szurikat fogsz kapni, és a 2. oltás kivételével az összeset az ügyeleten kell, hogy beadják (0., 7., 14., 28. napon) :D

1 megjegyzés:

  1. hasznos tanacsok :)

    lassan jon ugyis a magaslabszaras idoszak, meg a kugyak is biztos lustabbak telen. bar ez csak feltetelezes.
    szebb napokat!
    mark

    VálaszTörlés