2010. január 28., csütörtök

Who let the dogs out?


Ezen a télen számos edzés alkalmával találkoztam különféle kutyákkal. A korábbi évekhez képest mondjuk ötszörös gyakorisággal. Ez persze önmagában még nem lenne baj. Ahogy néztem, ezek többnyire nem kóbor állatok voltak, hanem kiszöktek otthonról. Erről a nyakörv vagy a nyakukban lógó láncdarab árulkodott többször. Egy alkalommal egy 3 fős falkával is találkoztam, de ezeket is az előbbiek jellemezték. Szeretem a kutyákat, nem is félek tőlük és bár többnyire inkább ők ijedtek meg (ez is enged következtetni a sorsukra, ha félnek az embertől), 1-2 alkalommal bizony komoly lélekjelenlétre és szerencsére volt szükségem, hogy ne támadjon meg egy-egy állat. Ez futásnál különösen necces. Olyan is volt, hogy egy ház udvarából ugrott elő a blöki, gazdája persze sehol. Igazából csak azt akartam ezzel az egésszel mondani, hogy aki kutyát tart, figyeljen már oda rá! Adjon neki rendesen enni, ne tartsa láncon, ne verje, ellenőrizze, stb.! Akkor nem lennének ilyen és ehhez hasonló helyzetekből kialakuló súlyos esetek. Nagyon igaz, hogy minden kutya valahol olyanná válik mint a gazdája.


Viszont jó hír, hogy az utóbbi 1-2 hétben kevesebb elcsatangolt kutyát láttam - mondjuk kicsit kevesebbet is voltam kint a nagy hideg miatt, meg lehet ők is fáznak :) Amúgy nekünk is van kutyánk (de egyedül nem vállalnék egyet). Vigyázzatok magatokra, hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése