2010. január 2., szombat

Ragaszkodj a tervhez!


Ne úgy mint én a sziveszteri maratonon. Úgy terveztem hogy az erős félmaratoni távot lenyomom egy normális tempóban (nem maxon). Ehhez mérten terheltem magam a megelőző napokban is. Aztán kb. az utolsó pillanatokban sikerült meggyőznöm magam, hogy inkább fussam megint a maratont. Ebben Zsé is támogatott, hogy jön frissíteni. A táv feléig jól is ment, a tavalyi időmet simán tartottam, de aztán hirtelen kihúzták a dugót. Nem tudtam az addigi tempóm nyomni. Pedig frissítettem rendben és nem is kezdtem be. Ez egy ilyen nap, nyugtáztam magamban. Innen végigfutottam egy kényelmes iramban. Végül csak 5 perccel lett gyengébb a vége mint tavaly. Ebben persze közrejátszott, hogy most nem görcsöltem be a végére :)


Zsének és Sanyinak köszönöm a frissítést! Közel nem készültem ki annyira mint a korábbi években - főleg 2 éve. Este egy kis alvást követően nem is okozott gondot a járás, így jól esett a szilveszteri buli is. Azért a regeneráció így kicsit több időt vesz igénybe mint ha a címben szereplő tanácshoz tartottam volna magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése