2011. június 14., kedd

Balaton kör

A helyi országútisok minden évben körbe bringázzák a Balatont. A korábbi években már párszor megfordult a fejemben, hogy el kellene csak menni velük, de versenyfelkészülés meg egyéb hülye kifogásokkal meggyőztem magam hogy mégse. Idén ez változott. Zóka úr ahogy megígérte, értesített a rajt időpontjáról, így Pünkösd vasárnap 6:00-kor ott voltam a Dísz téren. "Újoncként" muszáj volt pontosan érkezni. Nálam korábban csak Kámán Zoli volt ott, kicsit már hitetlenkedett hogy biztos jó helyen és időben vagyunk-e :) Azért negyed 7-re már tizen voltunk és el is indultunk Bak irányába. Nagyon helyesen nem a széttúrt 76-oson mentünk, és alig volt így hosszabb az út. Ez a kör kicsit hosszabb mint ha csak "simán" körbe tekernénk a Balatont, mert Zegről le kell jutni illetve haza is kell valahogy evickélni. A Garmin-om szerint 288 km volt összesen.


Út közben 3 kisebb pihenő volt, ahol volt lehetőség megtölteni a kulacsokat és szusszanni egy kicsit. A bő folyadékra szükség volt, igencsak meleg volt egész nap. Persze inkább ez mint a szakadó eső :) Mi az északi parton kezdtünk, hogy lehetőleg elkerüljük a nagy forgalmat. Ez a számítás be is jött, csak az északi part végén jöttek kicsit sűrűen az autók. Balatonkenesén egy hosszabb pihenőt is beiktattunk, és nyugisan megebédeltünk. Itt találkoztunk a másik csapattal is, akik a déli parttal kezdtek és abszolút túratempóban tervezték a napot. Apropó, tempó. Mi kicsit 30 feletti átlagot mentünk, ez Nekem végig kellemes volt. Teljesen más így bolyban menni mindenesetre, jó volt ezt is megtapasztalni. A sebességet nem lehet összevetni azzal, amikor egyedül megy az ember - de a wattot sem :) A folyamatos energiapótlásra odafigyeltem, nem most akartam kikísérletezni hogy mi az a minimális kaja, amivel végig bírom megborulás nélkül. Nem is volt semmi gubanc, az állóképességem azt hiszem nagyjából rendben van. Hogy sikerült-e valamit gyorsulnom az elmúlt másfél hónap edzéseinek hatására, az remélhetőleg a héten kiderül.


A legjobb az egészben a társaság volt. Megismertem pár új embert is: Kovit, Nyakit, Csabát, Zsoltit, és nagyon jó sztorikat hallhattam, amiken be***rtam a röhögéstől. Kösz a lehetőséget, srácok!

1 megjegyzés:

  1. Good effort! :) Kacsingatsz vissza a bringazas fele? :) Juliustol en is gatyaba razom magamat...

    VálaszTörlés